Naturens gång















Skärpan på dessa bilder är lite var som helst eller ingenstans men dessa coola, fina, fula, häftiga djur är värda att visas. 
När man ser 10 safaribilar samlade på samma ställe förstår man att det är något speciellt på gång. När vi kom närmre såg vi dessa hyenor fightas om bytets alla delar som de fällt eller släpat ned i vattnet. Hyenans käke är enormt stark och de äter upp allt, till och med benen. Det enda de inte kan äta är hår, som magen inte bryter ned. 















Kom ihåg mig?
Moa Åkersten, 20, Umeå

Jag läser Volontärlinjen Global på Mullsjö folkhögskola och i januari börjar ett tremånaders volontärarbete och kulturutbyte i Kenya, PEPP!! Här kommer ni få följa min resa som jag gör tillsammans med mina fina klasskompisar i PeaceWorks-gruppen. Kram


Follow