4 veckor kvar







Pre-unit och nursery som även dom fått sina egna pennor. 





Några av tjejerna i klass 8! 



Pool-häng woho



Byggde lite pussel, föreställande världskartan, med klass 8 



Veckorna flyger förbi här i byn och det är endast fyra som återstår, tre efter denna vecka, och sedan har skolan lov och likaså vi, innan det är dags för hemfärd. Sjukt! Snart är dessa tre månader över och vi sitter på ett plan 695 mil tillbaka till Sverige. Blandade känslor! Vi tar vara på tiden här med fullspäckade helger och på Ensakia Primary School rullar det på som vanligt. Kommer definitivt sakna denna fina plats och alla fina människor. 

I helgen fick vi en efterlängtad pool då vi bestämde oss för att boka rum på Ufanisi Resort i Kisii, för att just få sola och bada. Underbart efter så många veckor utan bad i denna värme. Välbehövligt! 













Kom ihåg mig?
Moa Åkersten, 20, Umeå

Jag läser Volontärlinjen Global på Mullsjö folkhögskola och i januari börjar ett tremånaders volontärarbete och kulturutbyte i Kenya, PEPP!! Här kommer ni få följa min resa som jag gör tillsammans med mina fina klasskompisar i PeaceWorks-gruppen. Kram


Follow