Ett varv runt mullsjön

 
 
En vecka har gått sen jag tog mitt pick och pack och lämnde umeå och norrland för Mullsjö. Det har börjat väldigt bra och klassen är jättefin! Alla bor på skolans internat så vi hittar på olika saker och är mycket med varandra vilket är väldigt kul! Många åkte hem under helgen men vi som var kvar lagade mat tillsammans och i lördags åkte vi runt på några second hand butiker bland annat, både i mullsjö och i Jönköping. Jag och tre andra tjejer från klassen har inte fått våra riktiga rum än pga renovering så vi bor i "lyxhuset" som vi börjat kalla det då rummen där är lite större med eget baddrum. Men jag längtar ändå lite till vi får våra vanlig rum så jag kan börja inreda det!! Är verkligen sååå sugen på det för just nu är mina grejer huller om buller och allt är inte ens uppackat.
 
Igår var det fint väder så jag tog med kameran och gick en promenad runt sjön för att se hur det såg ut. Har verkligen flyttat till en håla men jag tror jag kommer trivas superbra ändå! 
 
 
 
 
Natur | |
Upp