Tävling - tema höst

 

Nu när jag fortfarande är inne i tävlingssuget tänkte jag vara med i en tävling hos Michaela Björk. Temat är höst och man kan vinna ett macrotillbehör från kamda.se. Om jag vann skulle jag vilja ha dessa mellanringar

Med samma bild är jag med i en annan tävling hos linaphoto i sammarbete med johanpixels.se
Om jag vann skulle jag vilja ha denna kameraväska!
Allmänt | |
#1 - - Michaela- Fotoblogg:

Tack så mycket för ditt fina bidrag! Lycka till nu! :) kram

#2 - - ▲ Lina | fotoblogg ▲ :

Lycka till! :) <3
SV: Jaså? Vad kul c:

#3 - - Malin Wallin:

Fin blogg! :D allt bra? :)

#4 - - FRIDA BERGG:

Ha en bra lördag! :)

#5 - - Ida [Fotograferat]:

Snyggt!

#6 - - ▲Amanda † Fotogalen▼:

Super fin bild & blogg!

Svar: Tack! :)
Moa Åkersten

#7 - - zandrajonsson ★:

Du tar riktigt fina bilder måste jag säga, du är väldigt duktig :)

Svar: Tack så mycket! :)
Moa Åkersten

#8 - - Marita:

Det var kjempefint og høstlig! Masse lykke til :)

Upp